fredag, oktober 05, 2007

Facebook=hett?

Efter ett oerhört hett debatterat ämne, Facebook, på en fest nyligen så var jag tvungen att kolla av interesset för denna företeelse
Själv har jag inga ambitioner att skaffa ett konto, och tydligen är det ganska jämt bland besökarna på denna arena om dess vara eller icke vara.

Vid lunch idag kom det på tal om vad det skulle tränas på eftermiddagen. Jag slängde ur mig något iform att jag skulle ut och köra lite lugnt på skaterullskidor. Snabb att replikera var Fredrik Persson som visst hade läst en dyngfärsk intervju av mig på www.skidsport.com , där jag har sagt att jag iår har fokus på styrketräning och intervallträning. Och jag är ju en man vid mitt ord så i och med att jag bänkade på förmiddagen så var det bara att köra skate intervaller på eftermiddagen. Fokus Gustaf, Fokus.... (Bevingade ord av L-G i Gällivare -05, dock till Mariana Handler, Fokus Mariana, Fokus!)

Inga kommentarer: