fredag, oktober 03, 2008

JAG VILL TRÄNA!!!!

I ena stunden ställer jag mig den relevanta frågan;

Är det värt det att gång på gång börja om och träna, när man inte vet om det kommer att froda den frukt som det borde?

De senaste 10 åren så har jag blivit en expert på att börja om med träningen och att träna alternativ träning, att halva min kontaktlista i mobilen består av läkare, sjukgymnaster, naprapater, och annat löst folk talar sitt tydliga språk.



I andra stunden så kommer tanken;

Det är ju så grymt roligt att träna och tävla när man känner att teknik, styrka och flås harmoniserar med varandra och driver kroppen så långt som viljan räcker! Det är för mig livskvalitet och känslan överträffar det mesta jag testat på i livet.



Är det då värt att börja om och börja om....det borde vara det, eller??????

1 kommentar:

Anonym sa...

det är klart att du ska träna... Själv hatar jag att jobba.. vill bara träna men livet har satt mig i en jävla situation.... ha ha
" En dag utan träning är en dag utan mening"
Jobba kan du göra sen..