onsdag, mars 26, 2008

Träning på Vintersportcentrat


Efter en natts orolig sömn vaknade jag imorse med verkligheten att jag skulle bli plågad av Glenn Björklund på vintersportcentrat.

Det var i lite ovetskap om vad som gällde jag lovade att ställa upp på hans nya testprotokoll, dessutom skulle jag bli den förste att köra igenom det...förhoppningsvis!

När jag knackade på dörren 900-hour kom Glenn som ett åskmoln, -Jag har dragit två visdomständer nu på morgonen, vrålar han!

Jag blir ju inte mindre spänd av det!


När vi väl drar igång är det följande program som gäller, 90% av VO2max, 2min diagonal varvat med 2min stakning i 6 omgångar. Det gällde att vara hyfsat fräsch med andra ord, och det kändes efterhand under testet bättre och bättre, dessutom var Glenn i sitt esse med att stötta och heja så jag kunde med hedern i behåll kliva av bandet efter att ha fullföljt serien!

Tack för ett bra träningspass!

Inga kommentarer: