söndag, november 16, 2008

15km (S)

Vaknade 03.16 med ett skrik och var alldeles kallsvettig! Kände mig "tussig", steg upp, drack vatten och torkade svetten. Kände av ett begynnande halsont, sopade i mig ett par värktabletter och C-vitamin. Somnade om!
På morgonen var jag återställd, men man kan ju fundera efter att ha åkt sop-dåligt igen! Super seg och kraftlös. Dessutom fick jag ta över titeln som -78:ornas svarta får, från Jerry Ahrlin som innehöll titeln sen klassiska loppet (fick torsk med 0,7s GRZZZ). Förrensten tycker jag personligen att det varit David Flinkfeldt, som hela helgen bara varit där och iakttagit!

Jag hade ju absolut inga ambitioner att prestera innan helgen, men när kroppen är helt ur balans blir man ju lite orolig!

Att ha tävlat nu två tävlingar med ett helt av nyckelben fungerar bra, men den ena benbiten skaver så mycket att jag om 10dagar ska operera bort en del av den. Sen tror jag att jag bör vara ganska obehindrad att leva med ett brutet nyckelben.

Inga kommentarer: